Wij willen meer bekendheid geven aan het ziektebeeld CRPS om herkenning en erkenning te bevorderen. Uw bijdrage helpt ons om hiermee aan de slag te gaan. Via onderstaand formulier kunt u een eenmalige donatie doen. Het is ook mogelijk om volledig anoniem te doneren mocht u dit prettiger vinden.

Wilt u ons liever structureel ondersteunen dan kunt u ook lid of donateur worden van de vereniging. Ga daarvoor naar word lid of donateur. Draagt u de vereniging een warm hart toe en wilt u graag een bedrag schenken of nalaten dan is dat mogelijk. De Patiëntenvereniging CRPS voldoet aan de ANBI-regeling.

ANBI/RSIN nummer:
Fiscaalnummer:  804069694

Het is mogelijk om uw schenking over te maken naar de rekening van de vereniging. Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 013-455 49 51. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur.

Mocht u de vereniging een bedrag willen nalaten dan kunt u dit via een notaris regelen in uw testament.

Als u aan de vereniging structureel wilt doneren, kunt u zich aanmelden als donateur via het aanmeldingsformulier.

Doe een donatie