Sinds 1 april 2022 beschikt de vereniging over een besloten Facebookgroep. Vanuit de leden ontvingen wij regelmatig de vraag waarom wij als vereniging dit nog niet hadden. Tijdens de ledenraadpleging van 2020 kwam dit opnieuw naar voren en dit was voor ons reden genoeg om gehoor te geven aan deze wens.

In 2021 zijn wij begonnen met het werven van vrijwillige beheerders voor deze groep. Wij vinden het namelijk belangrijk dat iedereen zich veilig voelt in de groep en dat iedereen met respect naar elkaar reageert. Op dit moment wordt de groep door 6 enthousiaste vrijwilligers in de gaten gehouden.

De facebookgroep is alleen voor leden en donateurs toegankelijk. Om hierop toe te zien wordt gevraagd om een lidnummer + naam door te geven zodat wij in de ledenadministratie kunnen controleren of u lid bent. Uw lidnummer wordt vermeld bij de afschrijving van het lidmaatschap. Op uw rekeningafschrift kunt u uw lidnummer terugvinden. Ook staat het lidnummer op het voorblad dat meegestuurd wordt met de nieuwsbrief.

De informatie binnen de groep wordt geplaatst door leden van de groep en (deels) door de beheerders. De beheerders streven ernaar zo juist mogelijke informatie te (laten) vermelden. Ook hebben zij het recht om berichten te laten wijzigen of te laten verwijderen. De juistheid van de informatie kan niet gegarandeerd worden en de vereniging is hier ook niet aansprakelijk voor. Bij het delen van medische informatie adviseren wij altijd om te overleggen met de behandelend arts.

De beheerders van de groep zetten zich vrijwillig in en zijn niet voortdurend beschikbaar of in de gelegenheid om te reageren.

Wilt u zich graag aanmelden bij de besloten groep?

Klik dan op onderstaande link om naar de groep te gaan of zoek op Facebookgroep patiëntenvereniging CRPS binnen Facebook.

Lijkt het u nou leuk om beheerder te worden van deze groep. Word dan vrijwilliger van de vereniging en kijk hier voor de huidige vacatures.

De vereniging beschikt ook over een openbare facebookpagina waarop wij wekelijks berichten plaatsen.