In Nederland krijgen jaarlijks ongeveer 5.000 mensen de diagnose CRPS te horen. Een aanzienlijk aantal daarvan geneest binnen enkele maanden geheel of met lichte beperkingen. Voor de overige patiënten betekent CRPS meestal: leren leven met ernstige beperkingen of invaliditeit en vaak moeilijk te behandelen chronische pijn.

De vereniging wil meer bekendheid geven aan het ziektebeeld CRPS om herkenning en erkenning te bevorderen.

Als donateur kunt u ons al ondersteunen vanaf € 15,– per jaar.

Via onderstaand formulier wordt u donateur van de vereniging. U kunt het formulier printen, invullen en opsturen naar het postadres van de vereniging of online invullen en versturen.

Bij aanmelding als donateur zijn we, op grond van de privacywet, verplicht uw toestemming te vragen voor verwerking van uw persoonsgegevens. Dit staat op het aanmeldingsformulier vermeld.

Word lid en steun ons