Binnen de vereniging zijn ongeveer 40 vrijwilligers actief in verschillende functies. In deze rubriek stellen zij zich aan u voor.

Vandaag maakt u kennis met het telefoonteam. Het telefoonteam bestaat uit 8 vrijwilligers en zij beantwoorden op werkdagen van 10.00 tot 12.00 uur de binnenkomende vragen van CRPS-patiënten, hun naasten, professionals en geïnteresseerden. Zij bieden een luisterend oor.

Het telefoonteam is eind 1996 opgericht. Op 2-1-1997 kon er voor het eerst gebeld worden met de vereniging. In die tijd was er nog weinig te vinden over CRPS op internet, waardoor er veel gebeld werd. De vereniging was standaard in de ochtend en middag bereikbaar en zelfs 1 x in de week kon er in de avond gebeld worden.

Klik hier om het hele interview te lezen.