Museumbezoek provincie Noord-Brabant

Datum 29/06/2024 Tijd 13:45 - 17:00

NB: de leden van de provincie Noord-Brabant ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Iedereen is echter van harte welkom.

Het bestuur van Noord-Brabant nodigt u uit om op zaterdag 29 juni 2024 deel te nemen aan een gezellige ontmoeting met mede lotgenoten.

Bij:  Museum voor Nostalgie en Techniek

Dorpstraat 38

5453 JV Langenboom

Het Museum voor Nostalgie en Techniek in het Brabantse Langenboom is een uniek museum voor jong en oud. Het heeft een bijzondere collectie van oude gereedschappen en gebruiksvoorwerpen van meer dan 70 ambachten en beroepen met duizenden voorwerpen en machines die in ruim 70 jaar zijn verzameld, gerestaureerd en tentoongesteld.

U KIJKT UW OGEN UIT !!

Wij verwachten U om 13.45 uur. En starten STIPT om 14.00 uur, als welkom krijgt u een kopje koffie/ thee met iets lekkers en daarna nemen we deel aan een rondleiding met uitgebreide uitleg door een gids. Na de rondleiding krijgt u nog 2 consumpties aangeboden en is er voldoende gelegenheid om na te praten en eventueel nog vragen te stellen

Om 17.00 uur sluiten we de middag af.

De eigen bijdrage voor deze bijeenkomst is €7.50 per lid en ook voor de introducé.

Aanmelden is verplicht en kan  t/m 14 juni 2024

Wilt u doorgeven of u rolstoel gebonden bent?

per email bij Rita: crps@outlook.com

of telefonisch bij Rita: 06-16828886

De eigen bijdrage betaalt u op rekening NL 16 RABO 0141 1908 33 t.n.v. Patiëntenvereniging CRPS ‘s Hertogenbosch o.v.v. juni 2024, vermeld ook uw achternaam en woonplaats en met hoeveel personen u deelneemt.

Uw inschrijving is pas compleet wanneer u zich heeft aangemeld per email/telefonisch en betaald heeft!

Wij ontmoeten u graag op deze dag.

Hein, Joop, José en Rita

Aanmeldformulier Bijeenkomst Noord-Brabant

Mijn gegevens zijn:
Om u te kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.
Geef hier aan voor welke bijeenkomst u zich aan wilt melden.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.