Koffie ochtend in Lelystad

Datum 25/05/2024 Tijd 11:00 - 13:00

NB: alle leden in de provincie Flevoland hebben reeds een persoonlijke uitnodiging ontvangen. Iedereen is echter van harte welkom! Meld je wel even aan.

De eerste bijeenkomst voor de provincie Flevoland – Koffie ochtend op zaterdag 25 mei.

Mijn naam is Nicole Meij, ik woon in Dronten en ben al vele jaren lid van de patiëntenvereniging. Vorig jaar is het idee gekomen om te kijken of er in Flevoland interesse is om bijeenkomsten te organiseren. Via het bestuur van de Provincie Overijssel heb ik hulp gekregen om deze eerste bijeenkomst te regelen. We hopen dat we met een leuke groep deze eerste bijeenkomst van de provincie Flevoland kunnen beginnen en wellicht dat er daarna nog meer leuke bijeenkomsten gaan volgen.

Wij heten u van harte welkom op zaterdag 25 mei bij Van de Valk Lelystad, Larserplein 1, 8226 PB Lelystad. Vanaf 10.30 uur begint de ontvangst en we verwachten dat we rond 11:00 uur gezellig kunnen genieten van een kopje koffie of thee met iets lekker erbij. In ons arrangement zitten in totaal 2 kopjes koffie of thee met gebak. De koffie ochtend duurt tot uiterlijk 13:00 uur, waarna we iedereen weer een voorspoedige terugreis wensen.

Voor deze koffie ochtend vragen we geen eigen bijdrage. U kunt ook één introducé meenemen. Hij/zij hoeft ook geen eigen bijdrage te betalen. Wanneer u meerdere introducés wenst mee te nemen zijn wij wel genoodzaakt een eigen bijdrage van € 10,- per persoon te vragen. Mocht dit voor u van toepassing zijn, dan zullen we u de bankgegevens per e-mail verstrekken.

Omdat we voor deze eerste bijeenkomst alvast een indicatie willen hebben over hoeveel leden er gaan komen, hopen we dat u ons al voor 31 maart kunt laten weten of u komen gaat.

U kunt zich opgeven via e-mail (nicole@crps-vereniging.nl) of telefonisch bij Nicole Meij via telefoonnummer: 06 – 14 44 32 34. U kunt zich daarna ook nog aanmelden, tot uiterlijk 10 mei. U kunt ook het formulier onderaan deze pagina gebruiken.

Graag horen we in uw aanmelding met hoeveel personen u wenst te komen, of er speciale dieetwensen zijn en of u wel of niet gebruik maakt van een rolstoel / scootmobiel. Ook willen we graag met uw toestemming uw e-mail adres en/of telefoonnummer registreren, mochten we contact met u op moeten nemen.

Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met Nicole via nicole@crps-vereniging.nl

Mocht u na aanmelding op de dag zelf onverhoopt niet kunnen komen, dan willen wij u verzoeken zich af te melden bij Nicole via telefoonnummer 06 – 14 44 32 34. Dit om ongerustheid van onze kant te voorkomen.

Groeten,

Nicole en Debby (mede namens het bestuur provincie Overijssel)

Aanmeldformulier Bijeenkomsten Flevoland

Mijn gegevens zijn:
Zodat wij u kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.