Brunch bij ’t Hoogspel | Ambt Delden

Datum 06/07/2024 Tijd 12:30 - 15:30

NB: alle leden van de provincie Overijssel ontvangen t.z.t. persoonlijk een uitnodiging. Iedereen is echter van harte welkom!

Graag nodigen wij u uit voor een gezellige brunch op zaterdag 6 juli bij Restaurant ’t Hoogspel, Bornsestraat 1, Ambt Delden. De middag begint om 12.30 uur met de ontvangst. Om 13.00 uur gaan we samen genieten van een uitgebreide brunch. De brunch zal afgesloten worden met een heerlijk toetje. Wij verwachten rond 15.30 uur af te kunnen ronden.

Tijdens de brunch kunt u genieten van verschillende broodjes en vleeswaren. Ook kunt u genieten van een heerlijke (vega) kroket. Er is meer dan genoeg.

De eigen bijdrage bedraagt € 12,50,- per lid.  U kunt één introducé meenemen. Hij/zij betaalt ook € 12,50,-. Wanneer u meerdere introducés wenst mee te nemen zijn wij genoodzaakt een eigen bijdrage van € 32,- per persoon te vragen.

Uw aanmelding zien wij graag voor 28 juni tegemoet. U kunt zich opgeven via e-mail (crpsoverijssel@gmail.com) of telefonisch bij Debby Golverdingen via telefoonnummer:       06 – 29 606 290. U kunt ook het formulier onderaan dit bericht gebruiken. Geeft u in uw aanmelding aan met hoeveel personen u wenst te komen, of er speciale dieetwensen zijn en of u wel of niet gebruik maakt van een rolstoel/scootmobiel.

Graag ontvangen wij een mailadres of telefoonnummer mochten wij de bijeenkomst moeten annuleren.

Mocht u na aanmelding op de dag zelf onverhoopt niet kunnen komen dan willen wij u verzoeken zich af te melden bij Debby via telefoonnummer 06 – 29 606 290. Dit om onnodige kosten en ongerustheid van onze kant te voorkomen.

Groeten,

Jannie, Christa, Debby, Hermien en Nicole

Aanmeldformulier Bijeenkomsten Overijssel

Mijn gegevens zijn:
Zodat wij u kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.