Feestelijke Barbecue – Landgoed het Rheins Enter (Overijssel)

Datum 30/09/2023 Tijd 16:00 - 19:00 Locatie Landgoed het Rheins, Reintszijweg 5

NB: alle leden van de provincie Overijssel ontvangen een uitnodiging voor deze bijeenkomst. Alle leden zijn echter welkom.

Als bestuur wilden wij eens iets anders organiseren. Helemaal omdat de vereniging 35 jaar bestaat. Om die reden organiseren wij dit keer een feestelijke BBQ (barbecue).

Wij heten u van harte welkom op zaterdag 30 september bij Landgoed het Rheins, Reintszijweg 5 in Enter. Vlak bij onze zaal bevindt zich een grote parkeerplaats. Deze parkeerplaats is bezaaid met platgereden grind. Mocht u slecht ter been zijn, dan kunt u het beste bij de zaal afgezet worden (zie plattegrond). We beginnen de bijeenkomst om 16.00 uur met een feestelijk drankje. Om 17.00 uur zal onze chef de BBQ in gereedheid brengen en kunnen wij genieten van een luxe BBQ, bestaande uit vlees, vis, diverse soorten brood, sausjes en salades. Ook zullen er vega opties zijn (wel graag even vooraf doorgeven).

Om 19.00 uur gaan we allemaal weer naar huis.

De eigen bijdrage bedraagt

€ 17,50 per lid.  U kunt één introducé meenemen. Hij/zij betaalt ook € 17,50,-. Wanneer u meerdere introducés wenst mee te nemen zijn wij genoodzaakt een eigen bijdrage van € 60,- per persoon te vragen. De eigen bijdrage is inclusief alle drankjes.

Uw aanmelding zien wij graag voor 21 september tegemoet. U kunt zich opgeven via e-mail (crpsoverijssel@gmail.com) of telefonisch bij Debby Golverdingen via telefoonnummer: 06 – 29 606 290. Geeft u in uw aanmelding aan met hoeveel personen u wenst te komen, of er speciale dieetwensen zijn en of u wel of niet gebruik maakt van een rolstoel/scootmobiel.

De eigen bijdrage kunt u overmaken naar NL17RABO0327186763 ten name van Patiëntenvereniging CRPS onder vermelding van Rheins 2023. Verzoek is om dit voor 21 september te doen.

Mocht u na aanmelding op de dag zelf onverhoopt niet kunnen komen, dan willen wij u verzoeken zich af te melden bij Debby via telefoonnummer 06 – 29 606 290. Dit om ongerustheid van onze kant te voorkomen. Helaas kunnen wij uw eigen bijdrage dan niet meer terugstorten.

Groeten,

Jannie, Christa, Debby en Hermien

Aanmeldformulier Bijeenkomsten Overijssel

Mijn gegevens zijn:
Zodat wij u kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.