Bijeenkomst over balans tussen belastbaarheid en ontspanning (Son en Breugel | Noord-Brabant)

Datum 20/09/2023 Tijd 18:30 - 21:30 Locatie Sporthal de Landing, Rooijseweg 3

NB: alle leden uit Noord-Brabant en Limburg ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Alle leden zijn echter van harte welkom.

Na een mooie warme zomer willen wij u weer uitnodigen!!
Het bestuur heeft voor u een avond georganiseerd met als titel: “Balans tussen belastbaarheid en ontspanning”.
Deze wordt gehouden op woensdag 20 september 2023
Locatie van de bijeenkomst is “Sporthal de Landing”  Rooijseweg 3 5691 PA Son en Breugel, Noord-Brabant

Sprekers op deze avond zijn Mevr. Karen van Muuren. Zij is ergotherapeut en mevr. Desireé Baijens die stoelyoga therapeute is. Zij geeft yogales bij “Samen in Beweging” en heeft een eigen praktijk in Schijndel. Mevr. Karen van Muuren heeft een eigen ergotherapiepraktijk in Son en Breugel.
De thema-avond wordt gegeven in een zaal op de 1e etage en is bereikbaar via de aanwezige lift in de hal bij binnenkomst.
Om 18.30 uur gaat de zaal open en ontvangen wij u graag met koffie/ thee. Aanvang presentatie is om 19.00 uur. Om 19.45 uur houden we een korte pauze waarna we de presentatie zullen hervatten. Uiterlijk 21.30 sluiten we de avond.
Toegang is gratis
Aanmelden is verplicht en kan t/m 12 september. Liefst per e-mail: crps@oulook.com
Of telefonisch bij: Rita  06-16828886  onder vermelding van uw naam, e-mailadres én het aantal personen en evt. rolstoelgebruik. Ook onderstaand formulier kan gebruikt worden.
Op deze interessante thema avond hopen wij u te mogen verwelkomen.
Namens het bestuur van Noord-Brabant

Hein, José, Joop en Rita

NB: lees hier meer informatie over stoelyoga

Aanmeldformulier Bijeenkomst Noord-Brabant

Mijn gegevens zijn:
Om u te kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.
Geef hier aan voor welke bijeenkomst u zich aan wilt melden.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.