Ga naar hoofdinhoud
Lettergrootte-+=
Intranet Steun ons Lid worden
Mevrouw W.J.M.A. Kilsdonk-Cloosterman (Wilma) – Ridder in de Orde van Oranje-Nassau
Een zeer heugelijke dag vandaag voor Wilma Kilsdonk-Cloosterman, onze secretaris. Zij ontving vandaag (26-4) een Koninklijke Onderscheiding voor haar enorme inzet voor onze vereniging!
Mevrouw Kilsdonk-Cloosterman zet zich al ruim 30 jaar vrijwillig in voor de Patiënten Vereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS). Als secretaris van het landelijk bestuur houdt zij zich bezig met het maken van rapportages, archivering, administratie en is van groot belang voor de interne en externe communicatie. Zij informeert nieuwe patiënten persoonlijk, telefonisch en ook online. Ook maakt zij deel uit van de redactie van het kwartaalblad. Zij ondersteunt als er een thema-avond, uitje of contact met lotgenoten Daarnaast is zij mede-coördinator van de afdeling Noord-Brabant. De vereniging zet zich in voor de belangen van patiënten met deze invaliderende aandoening, waar in Nederland per jaar ongeveer 4.000 nieuwe patiënten door worden getroffen.