Ga naar hoofdinhoud
Lettergrootte-+=
Intranet Steun ons Lid worden

Leren leven met pijn en ontdekken hoe pijn werkt, is een moeilijk en vaak langdurig proces. Daarom hebben we in het Medisch Centrum Leeuwarden, samen met patiënten die lijden aan chronische pijn, RelieVR ontwikkeld. Relie VR biedt een virtuele reis door het zenuwstelsel, waarbij je leert over pijn in het lichaam. Daarnaast leert het brein technieken om pijn anders waar te nemen. Dit vindt plaats in een virtual reality omgeving.
Wij zijn hard op zoek naar mensen die ons hierbij kunnnen helpen. We zoeken mensen die feedback op onze training kunnen geven, maar ook mensen die mee willen denken in keuzes rondom social media, onze website of op welke manier we hulpverleners nog beter kunnen laten begrijpen wat chronische pijn is.

Ons kantoor is in Leeuwarden. We zouden graag persoonlijk contact hebben met mensen die ons willen helpen, zodat we het beste product kunnen maken. Ongeveer eens in de twee maanden zal er een bijeenkomst in Leeuwarden zijn en tussendoor soms telefonisch of via de mail een vraag hebben. Leeuwarden moet dus wel haalbaar zijn met reizen. Lijkt het je leuk om mee te werken aan dit project stuur dan een bericht naar louis@reducept.com (de naam RelieVR is veranderd in Reducept per 1 juni)