Uitnodiging Zaterdag 23 maart 2024 themadag Hoofd, Lijf, leven
Op zaterdag 23 maart organiseert de RSI vereniging een themadag. Net als onze vereniging is de RSI vereniging lid van het Samenwerkingsverband Pijnpatiënten naar één stem en nodigt zij andere patienten van aangesloten patiëntenverenigingen uit om deel te nemen aan deze themadag.
Drs. Oerlemans (Neuroloog bij DC Klinieken Almere) geeft een lezing. Tijdens zijn lezing leidt drs. Oerlemans je vakkundig langs zintuigen, pijnprikkels, emoties en belevingen. Langs het fenomeen sensitisatie, olifantenpaden in onze zenuwen en langs allerlei (multidisciplinaire) mogelijkheden. Je leert de puzzel van de pijn ontrafelen, je behandelaar te helpen, je eigen denken en gedrag om te buigen, de regie te pakken en je richting zelfzorg en zelfmanagement te ontwikkelen.
Locatie: Bergkerk, Dr. A. Kuyperlaan 2, 3818 JC Amersfoort
Inloop: 13.00 tot 13.30
Programma: 13.30 tot 16.00
Borrel: 16.00 tot 16.30
Aanmelden tot en met 20 maart via postbus@rsi-vereniging.nl of 033-2471043. Graag het aantal personen melden en uw adresgegevens.