Ga naar hoofdinhoud
Lettergrootte-+=
Intranet Steun ons Lid worden

Vind jij het vaak lastig om een weg te vinden in het leven met CRPS? Loop jij ook tegen onbegrip aan en vind je het moeilijk om de juiste balans te vinden? Goed nieuws! Er zijn nog enkele plekken beschikbaar bij cursus Sterk met Pijn in Utrecht. We starten in november 2023.

Deze cursus is bedoeld om mensen met chronische pijn een steuntje in de rug te geven. Wij zetten ons graag in om jou te ondersteunen in jouw zoektocht naar een manier om met pijn om te gaan.

Tijdens elke bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal. Door met ons als begeleiders en lotgenoten in gesprek te gaan zal je een beter beeld krijgen van wat chronische pijn met je doet en hoe je ermee om kunt gaan. Belangrijk is dat je zelf weer de regie in eigen hand neemt.

De cursus wordt vanaf 2 november wekelijks gegeven op donderdag van 10.30 tot 12.30 uur in het Bouwspeeltuin De Albatros in Vleuten.

·        Lees op de website meer informatie over de cursus Sterk met Pijn

·        De cursus bestaat uit:
– cursusbijeenkomsten (8 keer/twee uur)
– een terugkombijeenkomst na drie maanden

·        De eigen bijdrage voor de cursus is vastgesteld op €99. Sommige zorgverzekeraars vergoeden deze kosten, vraag het vooral na. Voor dit bedrag ontvang je bij de eerste cursusbijeenkomst het boek “Lieve Help” van Anna Raymann

aanmelden voor cursus

Heb je chronische pijn en wil je verder met jouw leven? Ben je er klaar voor om de volgende stap te nemen. Schrijf je dan in voor onze cursus!

Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, dan kun je contact opnemen met de ervaringsdeskundige begeleider:
Esther – esther@sterkmetpijn.nl

Patiëntenvereniging CRPS is onderdeel van het Samenwerkingsverband Pijnpatiënten naar één stem (SWP). Samen met dit samenwerkingsverband hebben we een cursus ontwikkeld gericht op het leren omgaan met chronische pijn. De cursus ‘Sterk met Pijn’ wordt op verschillende plekken door heel Nederland gegeven. Tevens wordt de cursus online aangeboden.