Kerst-in Leiderdorp

Datum 20/12/2023 Tijd 17:30 - 20:00 Locatie Restaurant Wereldgenieten, Meubelplein 6-a

NB: alle leden in Zuid-Holland ontvangen een uitnodiging. De kerst-in is echter voor alle leden te bezoeken.

Hierbij nodigen wij u uit op woensdag 20 december, aanvang 17.30 uur tot uiterlijk 20.00 uur voor een kerstbuffet in restaurant Wereldgenieten, Meubelplein 6a, 2353 EX Leiderdorp. Restaurant is te vinden op het Meubelplein bij het Alrijne Ziekenhuis.

Indien u interesse heeft in het bijwonen van dit buffet, dan kunt u zich opgeven bij Margreet Veen, telefoonnummer 0184-681456/06-40555937, email: margreetveen@hotmail.nl

Wij verzoeken u zich voor 1 december op te geven en te betalen. De kosten bedragen voor 1 lid en 1 introducee € 10,- per persoon. Meerdere introducees betalen € 36,50. Zijn deze 65-plussers dan betalen deze € 3,- minder.

Bent u rolstoelgebonden? Geef dit dan door wanneer u zich opgeeft.

De eigen bijdrage kunt u overmaken naar NL78RABO0323561357 t.n.v. Patiëntenvereniging CRPS te Nieuw-Lekkerland.

Mocht er te weinig animo zijn om dit gezellige buffet te organiseren dan kunnen wij besluiten om de kerst-in niet door te laten gaan. U krijgt dan uiteraard bericht van ons.

Indien u verhinderd bent, dan kunt u dit t/m 7 december aan ons doorgeven. Na deze datum kunnen wij de door u betaalde eigen bijdrage niet meer terugstorten.

Namens het bestuur Tom, Tiny, Margreet, Chris en Betsie wensen wij u hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2024 toe.

Aanmeldformulier Bijeenkomst Zuid Holland

Mijn gegevens zijn:
Om u te kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.