High Tea in Lemelerveld

Datum 02/03/2024 Tijd 13:30 - 16:00

NB: alle leden van de provincie Overijssel ontvangen persoonlijk een uitnodiging. Iedereen is echter welkom!!

2024 is al even bezig en de lente komt eraan. Tijd voor een gezellige high tea.

Wij heten u van harte welkom op zaterdag 2 maart bij Reimink Café en Zalen,

Dorpsstraat 2, 8152 BL Lemelerveld. Reimink beschikt over een groot aantal parkeerplaatsen aan de zij- en achterkant van het gebouw. Bij de parkeerplaatsen zal een bord staan, zodat u weet welke ingang u moet nemen. Vanaf 13.30 uur begint de ontvangst. Om 14.00 uur willen we beginnen met de high tea. Wij verwachten de middag rond 16.00 uur af te kunnen sluiten zodat iedereen weer rustig naar huis kan. Ons advies is om niet te veel te eten vooraf, omdat er meer dan genoeg te eten komt tijdens de high tea.

De eigen bijdrage bedraagt € 10,- per lid.  U kunt één introducé meenemen. Hij/zij betaalt ook € 10,-. Wanneer u meerdere introducés wenst mee te nemen zijn wij genoodzaakt een eigen bijdrage van € 25,- per persoon te vragen.

Uw aanmelding zien wij graag voor 16 februari tegemoet. U kunt zich opgeven via e-mail (crpsoverijssel@gmail.com), telefonisch bij Debby Golverdingen via telefoonnummer: 06 – 29 606 290 of via het formulier onderaan deze pagina. Geeft u in uw aanmelding aan met hoeveel personen u wenst te komen, of er speciale dieetwensen zijn en of u wel of niet gebruik maakt van een rolstoel/scootmobiel.

De eigen bijdrage kunt u overmaken naar NL17RABO0327186763 ten name van Patiëntenvereniging CRPS onder vermelding van Reimink 2024. Verzoek is om dit voor 16 februari te doen.

Voor de high tea is een minimum aantal personen noodzakelijk. Mochten wij dit niet halen, dan zijn wij genoodzaakt om de bijeenkomst te annuleren. Wij bellen of mailen u dan. Uw eigen bijdrage krijgt u dan terug.

Mocht u na aanmelding op de dag zelf onverhoopt niet kunnen komen, dan willen wij u verzoeken zich af te melden bij Debby via telefoonnummer 06 – 29 606 290. Dit om ongerustheid van onze kant te voorkomen.Helaas kunnen wij uw eigen bijdrage dan niet meer terugstorten.

Groeten,

Jannie, Christa, Debby, Hermien en Nicole

Aanmeldformulier Bijeenkomsten Overijssel

Mijn gegevens zijn:
Zodat wij u kunnen bereiken mocht de bijeenkomst geannuleerd moeten worden.
Wij hebben uw mailadres nodig voor het toesturen van de bevestiging en voor verdere communicatie/informatie.

Om contact te kunnen onderhouden met de Patiëntenvereniging Complex Regionaal Pijn Syndroom vermeld ik op dit formulier mijn persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van de vereniging.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.