Uitnodiging aan de leden van het bestuur Provincie Zuid-Holland

Datum 03/05/2022 Tijd 17:30 - 20:00 Locatie Restaurant Wereld-Genieten, Meubelplein 6A

Gezellig etentje – lotgenotencontact

Hierbij nodigen wij u uit op dinsdag 3 mei 2022, aanvang 17.30 uur tot uiterlijk 20.00 uur voor een diner in het Restaurant Wereld-Genieten, adres: 2353 EX Meubelplein 6A Leiderdorp.

Restaurant is te vinden op het Meubelplein en bij het Alrijne Ziekenhuis.

Indien u interesse heeft in het bijwonen van dit buffet kunt u zich opgeven bij Tiny Zoutendijk, email: tzoutendijk@ziggo.nl

Evenals een introducee is het bijwonen gratis. Voor een extra introducee betaalt u € 10,00. Over te maken op rekeningnummer NL78RABO 0323561357 ten name van Patiëntenvereniging CRPS te Nieuw-Lekkerland.

Als u interesse heeft moet u zich voor 19 april 2022 aanmelden.

Bent u rolstoel gebonden wilt u dat dan doorgeven als u zich opgeeft.

Mocht er te weinig animo zijn om dit gezellige buffet bij te wonen dan kunnen wij besluiten om dit buffet niet door te laten gaan. U krijgt dan uiteraard bericht van ons.

Indien u verhinderd bent kunt u dit voor 26 april 2022 aan ons doorgeven, na deze datum kunnen wij de door u betaalde eigen bijdrage voor de tweede introducee niet meer terugstorten, wij moeten het restaurant dan ook betalen.