Lotgenotenbijeenkomst provincie Overijssel

Datum 11/03/2023 Tijd 12:00 - 15:30

Wij heten u van harte welkom op zaterdag 11 maart bij Reimink Café en Zalen, Dorpsstraat 2, 8152 BL Lemelerveld. Vanaf 12.00 uur begint de ontvangst met een kopje koffie of thee. Om 12.30 uur willen we beginnen met de brunch. Wij verwachten de middag rond 15.30 uur af te kunnen sluiten zodat iedereen nog voor het donker weer thuis kan zijn.

De eigen bijdrage bedraagt  € 10,- per lid.  U kunt één introducé meenemen. Hij/zij betaalt ook € 10,-. Wanneer u meerdere introducés wenst mee te nemen zijn wij genoodzaakt een eigen bijdrage van € 30,- per persoon te vragen.

Uw aanmelding zien wij graag voor 3 maart tegemoet. U kunt zich opgeven via e-mail (crpsoverijssel@gmail.com) of telefonisch bij Debby Golverdingen via telefoonnummer:

06 – 29 606 290. Geeft u in uw aanmelding aan met hoeveel personen u wenst te komen, of er speciale dieetwensen zijn en of u wel of niet gebruik maakt van een rolstoel/scootmobiel.

De eigen bijdrage kunt u overmaken naar NL17RABO0327186763 ten name van Patiëntenvereniging CRPS onder vermelding van Reimink 2023. Verzoek is om dit voor 3 maart te doen.

Mocht u na aanmelding op de dag zelf onverhoopt niet kunnen komen dan willen wij u verzoeken zich af te melden bij Debby via telefoonnummer 06 – 29 606 290. Dit om ongerustheid van onze kant te voorkomen.Helaas kunnen wij uw eigen bijdrage dan niet meer terugstorten.

Groeten,

Jannie, Christa, Debby en Hermien

NB: alle leden van de provincie Overijssel ontvangen persoonlijk een uitnodiging